Winter 2013 in Nederland

Een totaal besneeuwd veld, met hier en daar een zwarte molshoop.
Wat sporen van konijnen en van onze honden, doorkruist door de sporen van diverse vogels.
Voetstappen in de sneeuw waarin ik naast die van mij ook een paar grote ontwaar.
En het is koud. Alhoewel, de kou valt eigenlijk nog wel mee merk ik als ik even stilsta in de beschutting van wat boompjes. Het is de wind die het zo koud maakt.

De honden deert het niet, die hebben hun eigen dikke vachtjas aan en zijn ook lekker aan het rondhollen. Zelfs Sanne van 10 trekt even een sprintje als ze ziet dat ik wat lekkers uit mijn voertas haal. Bandit van “pas” 5 is voortdurend aan het rennen, ik denk gewoon om de lol van het rennen zelf.

Ja, toch wel lekker zo even de kou in!

Geef een reactie

