Bandit is een beetje suf…

Vanmorgen om half tien was het dan zo ver, we werden bij de DA binnen geroepen. Het ging gebeuren, Bandit werd gecastreerd!
Notabene, ik was nerveuzer dan ik ooit geweest was, niet voor de ingreep, maar omdat ik weet hoe angstig Bandit kan worden in bepaalde situaties. Er moet in zijn vroege puppentijd toch iets gebeurd zijn waardoor hij nu helemaal panisch is voor kooien en benches, en de DA zelf vindt hij ook maar niets. Nou is dat ook een hele lange man met een behoorlijk harde stem, maar ik vertrouw hem wel volledig, dus waarom mijn hondje dan niet?

En inderdaad, hij dook weg toen hij onderzocht moest worden, en dat hij een prik kreeg vond hij drie keer niks. Ik had afgesproken dat hij daar NIET de kennels in zou gaan, maar dat hij in de behandelkamer in slaap gemaakt zou worden, en dat hij vanuit de OK naar de wachtkamer zou komen om bij mij wakker te worden.
Maar dachten jullie nou dat hij in slaap wou vallen?
Nee hoor, hij bleef worstelen om wakker te blijven, zelfs toen zijn oogleden en bek al op de grond hingen bleef hij nog tegenwerken. Toen ze hem met de brancard kwamen halen was hij nog niet helemaal onder, al betwijfel ik of hij er nog echt wat van mee kreeg.

Om half elf kwamen ze hem weer brengen, maar tegen half twaalf durfde ik het pas aan om met hem naar huis te gaan, zo lang duurde het nog voordat hij weer min of meer op zijn poten kon staan.
Hij wilde wel heel graag mee. Sprong zelf met zijn voorpoten op de achterbumper, om daar vervolgens weer langzaam van af te druipen, haha! Gelukkig had ik hem vast, en kon ik zijn 28 kilo dus zo de auto inhijsen.

En nu is hij thuis.

En nog niet echt bij, zoals jullie wel kunnen zien!

One thought on “Bandit is een beetje suf…

  1. Alie
    Alie
    Al weer beter met bandit? Ik vond het toch wel eng na wat ik met charlie meegemaakt heb. Hopelijk is hij nu wat beter bij de les en niet bij al die andere dingen (teven enz.)
    Geef hem maar een knuffel van mij en ik zie wrs morgen wel weer,

    groetjes Alie
    8 sep 2008, 21:10
    , Respect
    Marlies De Bruin
    Marlies *HH*
    Hij ligt dan weer te slapen, dan weer scheurt hij piepend door het benedenhuis…
    We worden er allemaal chaotisch van!

    Vanmiddag waren we al wel weer even naar de Pako geweest, aan de lijn uiteraard want ik wist niet hoe helder hij nou echt was. Maar hij liep goed, geen gewankel meer, alleen het plassen met een poot omhoog bleek nog wat lastig te zijn. Poepen kon hij prima…

    Als hij morgen nog zo pieperig is gaat hij niet mee naar school, en ik dus ook niet.
    Mogen de dames zichzelf les geven!
    8 sep 2008, 22:40
    , Respect
    Alie
    Alie
    wie moet wie dan lesgeven en wie is de assistent? :shrug: :shrug: :shrug:
    9 sep 2008, 13:47
    , Respect
    Marlies De Bruin
    Marlies *HH*
    Een assistent heb ik toch nooit in die groep!
    Hennie komt ook met Bo, kunnen jullie haar lesgeven, hihi!

    Bandit heeft een paarse zak, zit wondvocht en wat bloed in, en hij heeft de hele middag liggen slapen. Vind ik niet helemaal goed, dus vanavond blijft hij nog maar een keertje thuis.
    9 sep 2008, 16:17
    , Respect
    Miranda
    MIRANDA
    Ach gossie, die foto’s!!!!
    Hoe is het nu met hem?
    12 sep 2008, 10:45
    , Respect
    Marlies De Bruin
    Marlies *HH*
    Hij is alweer tierig zat hoor, ik word er stapeldol van!
    Toch merk je wel dat hij nog niet 100% is hoor, hij slaapt nog veel vooral in de middag, en hij gaat nog niet echt voluit hardlopen heb ik gezien.
    Dus ook vanavond blijft hij nog even thuis, morgen gaan we gedoseerd weer een beetje beginnen op school.
    12 sep 2008, 13:01
    , Respect
    Jolanda Van veenendaal
    Jolanda
    tja het is en blijft een man hé, die piepen toch altijd langer dan vrouwen:peace: 😆 . Alhoewel man… nu niet echt meer… 😉
    Minke bleef ook heel lang onder zeil toen ze ‘geholpen’ was, toen ze eenmaal wakker was was ze ook meteen écht wakker!!

    12 sep 2008, 14:12
    , Respect

Geef een reactie

