Rob moet morgen onder het mes…

… en ik begin hem te knijpen.
Zijn schouder moet geopereerd worden, omdat de pees naar zijn opperarm spier zowat afgescheurd is.
Daarvoor zal hij onder narcose moeten, en daar zit ik een beetje mee. Hij komt altijd zo beroerd uit een narcose, misselijk en sjacherijnig en onaanspreekbaar, bah.

De nasleep gaat nog erger worden.
Er staan zo’n zes weken hersteltijd voor, waarvan hij de eerste twee/drie echt helemaal niets met die arm mag doen. Enne, het is zijn rechterarm, en hij is rechtshandig…

Hij kan dan dus ook niet autorijden, niet naar zijn werk, niet de schoolbus besturen, dus ik weet al wie er de komende weken mag rijden. Behalve die bus dan, daar hebben we andere mensen voor want ik krijg het stuur van dat bejaarde ding niet rond.

Morgen om 12:00 moet hij zich melden bij de opnamebalie, en dan zal hij een uurtje later geholpen worden. Dagopname, dus eind van de middag ofzo krijg ik hem terug.
Hoop ik.

One thought on “Rob moet morgen onder het mes…

  1. Marlies De Bruin
    Marlies *HH*
    We waren gisteren pas rond 19:00 weer thuis, er had een file voor de OK gestaan dus hij was later aan de beurt dan eerst gezegd was.
    Om kwart voor vijf kwam hij pas weer op zijn kamer terug, de chirurg was er notabene al en had mij al alles uitgelegd. Die man was ook heel verbaasd dat Rob er nog niet was, hij had tussendoor ook al een andere operatie van ruim een uur gedaan!

    Nou ja, kort samengevat komt het erop neer dat er twee problemen met twee pezen in die schouder waren, en die zijn nu allebei verholpen.
    Zou je niet zeggen als je Rob nu ziet en hoort, want hij heeft erg veel pijn. Dat gaat natuurlijk met een paar dagen al stukken beter straks, maar dat gelooft hij nu nog niet helemaal.
    Ach, de zware pijnstillers helpen wel wat…

    Het grote herstellen kan nu gaan beginnen, en we denken wel dat het wat meer tijd nodig gaat hebben dan we eerst dachten.
    Of hij zaterdag op de school komt kan ik nu nog helemaal niet inschatten, als het zo gaat als vanmorgen zeker niet.

    Sorry dat ik gisteren geen update meer gegeven heb, tegen de tijd dat ik even achter de PC kon kruipen had ik de pijp helemaal leeg.
    14 aug 2008, 12:57
    , Respect
    Annet Drost
    Annet
    Hey Marlies
    Gelukkig dat alles weer achter de rug is is altijd weer spannend voor allebei .Wens hem maar heel veel sterkte en hopelijk gaat het een voorspoedig herstel worden doe hem de groetjes en jij natuurlijk ook sterkte gewenst
    Groetjes Annet en een poot van Rex :shining:
    14 aug 2008, 18:59
    , Respect
    Marlies De Bruin
    Marlies *HH*
    Kletsen leek me net wel leuk, maar Rob staat nu min of meer onder de douche (schouder mag nog niet nat worden) en dus moet ik even beschikbaar blijven om hem zo te helpen afdrogen en aankleden.
    Ach, dat komt allemaal wel weer!
    14 aug 2008, 22:06
    , Respect
    Jolanda Van veenendaal
    Jolanda
    Joh, ik lees dit nu pas.

    Wens Rob van harte beterschap! En jij succes met de verzorging!!

    groetjes jolanda
    15 aug 2008, 20:53
    , Respect

Geef een reactie

