Wat zou je doen, als…

1. Ik naast je sta ..
2. Ik je zou zoenen ..
3. Ik naast je zou wonen ..
4. Ik in het ziekenhuis lig ..
5. Ik dronken ben ..
6. Ik je knuffel ..
7. Ik je vraag om weg te gaan ..
8. Ik je mee uit vraag ..
9. Ik je uitscheld ..
10.Ik je vriend(in) afpik ..
11.Ik dood ben ..
12.Ik je zou slaan ..
13.Ik gillend op je af kom ..
14.Ik zou zeggen dat ik niet zonder je kan ..
15.Ik je vraag of je me wilt helpen ..

One thought on “Wat zou je doen, als…

  1. 1. Ik naast je sta ..
    je vragen hoe het met je gaat en met bandit.

    2. Ik je zou zoenen ..
    nou uhm raar opkijken :d

    3. Ik naast je zou wonen ..
    uhm kopje suiker lenen of kopje koffie komen drinken.

    4. Ik in het ziekenhuis lig ..
    je een kaartje sturen of bloemetje brengen.

    5. Ik dronken ben ..
    een kop sterke koffie geven.

    6. Ik je knuffel ..
    dan geef ik je een knuffel terug

    7. Ik je vraag om weg te gaan ..
    😦 dan ga ik wel weg

    8. Ik je mee uit vraag ..
    nou ben geen kroegtijger dus denk dat het dan thuis een kopje koffie word:d

    9. Ik je uitscheld ..
    tsja als ik het niet verdien dan scheld ik toch wel terug.

    10.Ik je vriend(in) afpik ..
    zal niet gebeuren toch:d

    11.Ik dood ben ..
    dan zou ik je missen

    12.Ik je zou slaan ..
    uhm probeer ik terug te slaan:d

    13.Ik gillend op je af kom ..
    hard wegrennen.

    14.Ik zou zeggen dat ik niet zonder je kan ..
    nou dat zal allemaal wel meevallen;)

    15.Ik je vraag of je me wilt helpen ..
    als ik je kan helpen dan probeer ik dat.

Geef een reactie

