Bandits eerste lesdag in 2008

De hondenschool is weer begonnen, dus moest ik (Bandit) ook weer naar school met mijn vrouwtje. Die vindt dat wel leuk, alleen ook wel lastig dat ze les krijgt van de baas en die wil mij steeds als voorbeeld gebruiken.


Nou ben ik natuurlijk ook wel hartstikke goed al, nietwaar vrouwtje?

Je wordt daar trouwens wel moe van hoor, eerst een uur les en spelen met een aantal van de andere pups, dan nog even wandelen want door alle opwinding was ik helemaal vergeten dat ik nog wat moest doen. Ik was ineens zomaar blij dat ik in de bus in de bench mocht, en heb dan ook zeker een uur liggen slapen daar.


Later thuis viel ik bij vrouwtje op schoot ook weer in slaap, ik kon er niets aan doen!

En toen het al hartstikke laat was waren baasje en vrouwtje nog niet naar bed, dus ben ik maar in mijn bench gaan liggen want ik viel anders helemaal ondersteboven van de slaap…


Zien jullie wel?

Geef een reactie

