Bandits eerste jaarwisseling

Ik woon nu vier weken in Rhenen, en ik word al heel groot hoor, kijk maar!


Al het vuurwerk gisteren vond ik wel een beetje eng, kijk maar hoe alert ik ben. Mijn grote pleegbroer houdt het ook in de gaten, maar die blijft er gewoon bij liggen.


Af en toe ging ik wel even liggen hoor…


Maar toen baasje over de tafel kwam met dat rare flitsding ging ik weer gauw zitten, moest toch opletten niet?


Gisteravond waren mijn grote vriend en vriendin op bezoek, ik heb wel ontzag voor ze al zijn ze meestal wel aardig tegen mij.


En toen werd ik ineens even heel moe van al het opletten, en moest ik even veilig bij vrouwtje liggen. Héél even maar hoor, ik en m’n vrienden moesten toch het huis bewaken!

Vandaag ben ik alweer behoorlijk bijgekomen, al moest ik vanmorgen vroeg toch nog even een beetje spugen van alle doorstane zenuwen. Want ze knallen hier nog steeds in de buurt, en ik schrik er nog steeds van.
Vrouwtje zegt dat ze mij van die vuurwerkangst gaat afhelpen, die ik door de buren twee huizen verderop heb opgelopen. Ze was heel erg boos op hun, ik was alleen maar heel erg geschrokken, bang en in paniek toen ze eerste Kerstavond ineens nogal veel vuurwerk in de tuin afstaken terwijl ik net buiten was voor een plasje te doen…

One thought on “Bandits eerste jaarwisseling

  1. Bianca Saigon
    Bianca
    Heeyy Bandit,
    Je bent lekker gegroeit zeg,je bent al een hele kerel:heartbounce: .Als je de buren nog eens ziet moet er je heel stiekum heen sluipen en dan heel hard blaffen:shock: Neem je grote vrienden mee die kunnen ook erg hard blaffen

    High5 van Saigon
    3 jan 2008, 14:15
    , Respect

Geef een reactie

