Bandit

Ik ben Bandit, een Golden Retriever reutje.
Ik ben geboren in het plaatsje Hall, op 28 september 2007, en op 4 december ben ik naar mijn nieuwe baasjes in Rhenen verhuisd.
Mijn vrouwtje zegt dat ik héél groot ga worden, en dat ik overmorgen naar school moet.
Mijn dierenarts zei vandaag dat ik een toppup ben, leuk hè?


Gisteren was ik een beetje moe van alle nieuwe indrukken, dus veilig bij vrouwtje was ik zó vertrokken.


Stoere vent ben ik al hè!

One thought on “Bandit

  1. Miranda Rooseboom de vries
    Miran
    Marlies, wat is die GAAAF!!!!

    ik ben bijna jarig en ik wil ook wel;) haha
    6 dec 2007, 22:14
    , Respect
    Marlies De Bruin
    Marlies *HH*
    Nou, ze hebben er nog meer daar!

    Droppie hè, hij heeft al meteen allemaal bijnamen te pakken. De deur gaat hier plat met alle hondenschoolmensen die even komen kijken of komen oppassen als ik met Tico uit ga, en ze noemen hem Smurf, Dribbel, Moppie, Kruimel, Snorkel…
    En we hebben hem net twee dagen!
    6 dec 2007, 22:25
    , Respect
    Bianca Saigon
    Bianca
    Wat leuk:cheer: Bandit je bent een schatje:heartbounce: Heel veel geluk bij je nieuwe baasjes.
    7 dec 2007, 10:04
    , Respect

Geef een reactie

