Ik ben er maar druk mee…

Sinds een anderhalve week ben ik druk met Hyven.
Leuk hoor, mensen tegenkomen, Hyve voor de hondenschool opstarten, dingen uitzoeken.

Maar dan gisteren.
Verschillende mensen willen toegang tot de Canis hyve, en ik wil ze ook toelaten, maar dat werkt pas de zesde of achtste keer!
Een vriendin accepteert een privé uitnodiging, maar het duurt úren voordat ze ook werkelijk in mijn vriendenlijst staat.

En nou vandaag.
De Kwekker cliënt, zaterdag pas geïnstalleerd, krijgt geen contact meer met z’n server.
Een bestaand Blog importeren blijkt toch niet echt lekker te werken.

Eens even over denken hoor, of ik dit nog steeds leuk vind. Nieuwe zaken uitveugelen vind ik geen punt, maar bestaande zaken die niet werken?
Ach, ik blijf het wel proberen! 😉

One thought on “Ik ben er maar druk mee…

  1. Sja, toevallig kom ik dit oude Blog nu tegen, omdat ik de Blogs van de Canis hyve aan het opschonen ben.

    Twee-en-een-half jaar later dus.

    De hyve voor de hondenschool ga ik stopzetten en opheffen, maar de Blogs ervan blijken (nog steeds) niet zonder meer overgezet te kunnen worden.
    De Poll die ik er had neergezet vraagt vier of vijf pogingen om je stem er in te krijgen, en die blijkt er nu twéé keer in te staan!
    Die Kwekker client heb ik inmiddels van m’n PC gedonderd, werkte vaker niet dan wel.

    Ik zei toen:
    [i]Eens even over denken hoor, of ik dit nog steeds leuk vind. Nieuwe zaken uitveugelen vind ik geen punt, maar bestaande zaken die niet werken?[/i]
    Er zijn nu allemaal nieuwe zaken bedacht, maar die werken ook niet of niet goed. En Hyves HQ blijft doof voor de leden, zelfs de betalende leden.

    Conclusie, na 28 maanden:
    Nee, ik vind het niet leuk meer.
    Ik BLIJF aan het uitveugelen, en nóg werkt het niet naar behoren.
    Klachten worden niet behandeld, vragen worden niet beantwoord, de Belastingdienst is notabene nog klantvriendelijker!

Geef een reactie

